• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar

CasinoWatcher.nl

Alles wat je moet weten over casino's en gokken

  • Home
  • Poker
  • Roulette
  • Blackjack
  • Baccarat
  • Blog
  • Show Search
Hide Search
Review schrijven

Waarom zijn reviews belangrijk? 7 redenen

Online reviews van klanten hebben een plek in online marketing veroverd en overbruggen de kloof tussen traditionele mond-tot-mondreclame en een virale vorm van feedback, die de mening van een consument kan beïnvloeden.

Het verzamelen van klantbeoordelingen over het niveau van je service en het reageren op de waardevolle feedback van je klanten. Ben jij er al mee bezig? Kijk bijvoorbeeld eens naar de reviews van Meneer Casino. Meneer Casino verzamelt allerlei klantbeoordelingen over alle online casino’s in Nederland om zo iedereen te voorzien van waardevolle info over die casino’s.

Maar laten we een stap terug doen om enkele redenen op te sommen die het belang benadrukken van het ontvangen van reviews voor jouw bedrijf.

Reden #1 Begrijp je klanten beter en verbeter je klantenservice

Door beoordelingen van jouw klanten te analyseren, krijgt jouw bedrijf inzicht in de algehele klanttevredenheid, omdat ze jouw bedrijf feedback kunnen geven over wat je klanten echt willen.

Door deze inzichtelijke informatie als input te gebruiken, kun je de klantenservice verbeteren door de problemen waarmee consumenten worden geconfronteerd snel en efficiënt op te lossen. Hierdoor wordt een positieve ervaring voor de consument gecreëerd en kun je je concentreren op hun behoeften.

Reden #2 Geloofwaardigheid en sociaal bewijs

Wij mensen zijn sociale wezens sinds het moment dat we op deze wereld komen. Ook zijn we geïnteresseerd in wat anderen zeggen voordat we onze keuze maken. Net zoals we vrienden en familie om aanbevelingen zouden vragen, stellen beoordelingssites ons in staat om dit met slechts enkele klikken online te doen.

Reden #3 Vecht met ervaring om marges te besparen

Recensies stellen nieuwe bedrijven in staat schouder aan schouder te staan ​​met meer gevestigde concurrentie en mogelijk een positieve plek te verwerven in de verwachtingen van mensen. Bekijk het zo, van welk bedrijf zou je liever kopen: één met 50 3-sterren recensies of één met 5 5-sterren recensies?

Voilà! Je hebt zojuist de discussie weggenomen van de korting en prijs!

Reden #4 Geef consumenten een stem en creëer klantloyaliteit

Consumenten die de tijd nemen om een ​​online recensie voor jouw bedrijf achter te laten, zullen veel meer loyaliteit bij jou voelen en blijven terugkomen. Door een recensie achter te laten en een relatie met jouw bedrijf tot stand te brengen, kunnen consumenten het gevoel hebben dat ze een stem hebben, zelfs achter een desktop-, mobiel en tabletscherm én kunnen ze op een positieve en zinvolle manier feedback geven.

Reden #5 Verbeter je positie met reviews

Recensies lijken de meest prominente ranking factor te zijn bij lokale zoekopdrachten. Het helpt bedrijven goed te scoren, zelfs als ze linkprofielen van lage kwaliteit hebben. Reviews die een trefwoord en/of de naam van een stad noemen, scoren hoger in het lokale pakket van Google.

Op een hoog niveau heeft het hebben van een zoekwoord waarvoor je probeert te ranken en een vermelding van een stad waarin je werkt om te ranken in recensies een hoge correlatie met hoge Google Mijn Bedrijf-resultaten.

Reden #6 Je klanten doen jouw marketing

Positieve online bedrijfsrecensies zijn veel waard en kunnen jouw bedrijf voordelen bieden die een eenvoudige marketingcampagne niet kan bieden. Ze zijn als micro marketingcampagnes die blijven werken lang nadat de online recensie is geplaatst. Daardoor geven ze een constant positief beeld aan potentiële klanten en creëeren een voortdurende merkbekendheid die je bedrijf ten goede komt. Voor zowel op de korte als de lange termijn.

Reden #7 Reviews zorgen voor meer reviews

Wanneer een bedrijf al online reviews heeft ontvangen, moedigt het andere bezoekers aan om hun eigen feedback achter te laten. Alleen het verschijnen van meerdere beoordelingen lijkt voldoende om nieuwe klanten te prikkelen het vertrouwen te geven om hun eigen mening over een bepaald product of bepaalde dienst te geven.

Online reviews zijn ‘here to stay’

Hoe langer je wacht om reviews aan te moedigen, hoe meer je verliest. Online klantrecensies zijn een uitstekende manier om de aandacht van de consument te trekken en de verkoop te verhogen.

Het belang van klantrecensies is enorm, omdat ze zeer nuttig zijn voor een overgrote meerderheid van de consumenten en ze verantwoordelijk zijn voor het veiligstellen van jouw online zichtbaarheid in de zoekresultaten.

Online reviews zijn dus een zeker-van-je-zaak verhaal in tegenstelling tot een spelletje roulette. Daar ben je nooit 100% zeker van je kansen.

Geschreven door:
Rachelle Oulette
Gepubliceerd op:
mei 18, 2022
Reacties:
Nog geen reacties

Categorie: Overig

Lees Interacties

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Primaire Sidebar

Laatste blogs

vier azen van een kaartspel

Wat zijn de Malta Gaming Authority en de UK Gambling Commission?

december 16, 2022 door Mees

De Malta Gaming Authority (MGA) en de UK Gambling Commission (UKGC) zijn twee belangrijke …

Lees verder overWat zijn de Malta Gaming Authority en de UK Gambling Commission?

Spel kaarten

Welk online casino is het beste?

december 16, 2022 door Mees

In de online casino industrie kan het soms moeilijk zijn om te beslissen welk casino het beste is …

Lees verder overWelk online casino is het beste?

Zwarte speelkaarten

Wat houdt RTP bij casino’s in?

december 16, 2022 door Mees

Return to player (RTP) is een belangrijke factor voor spelers bij het kiezen van een online casino. …

Lees verder overWat houdt RTP bij casino’s in?

Zoeken

Explore more

Footer

CasinoWatcher.nl

We zijn een onafhankelijk platform waar je alles kunt vinden over (online) casino’s, spellen en gokken in het algemeen. Zie hier meer informatie.

Copyright © 2023 · CasinoWatcher.nl

Meer CasinoWatcher

  • E-mail
  • RSS
  • Kennisbank
  • Privacy Policy
  • Contact